Του Δημήτρη Μαλλά από την Ημερησία
Την τεχνολογική πρωτοπορία της στο κομμάτι του Ultra HD, το οποίο αποτελεί και το βασικό χαρακτηριστικό της επόμενης γενιάς τηλεοράσεων, θα επιδιώξει να εκμεταλλευτεί η Toshiba κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς.
Ο στόχος, όπως επεσήμαναν τα στελέχη του ιαπωνικού κολοσσού κατά τη διάρκεια του Toshiba World 2013, του ετήσιου ευρωπαϊκού ραντεβού της εταιρείας που φέτος πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ, είναι κατ' αρχήν να συνεχιστεί η ανοδική πορεία, ιδίως στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, όσον αφορά στα μερίδια αγοράς. Στη συγκεκριμένη περιοχή το 2012, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 41%. Παράλληλα, όμως, επιδιώκεται να ενισχυθεί το όνομα της Toshiba στο χώρο των μεσαίων προς υψηλών στρωμάτων της αγοράς. Για να επιτευχθεί αυτό, η ιαπωνική εταιρεία έχει μία νέα σειρά τηλεοράσεων, την L Series, κορυφαίο μοντέλο της οποίας είναι η L9.
Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ
Την τεχνολογική πρωτοπορία της στο κομμάτι του Ultra HD, το οποίο αποτελεί και το βασικό χαρακτηριστικό της επόμενης γενιάς τηλεοράσεων, θα επιδιώξει να εκμεταλλευτεί η Toshiba κατά τη διάρκεια της φετινής χρονιάς.
Ο στόχος, όπως επεσήμαναν τα στελέχη του ιαπωνικού κολοσσού κατά τη διάρκεια του Toshiba World 2013, του ετήσιου ευρωπαϊκού ραντεβού της εταιρείας που φέτος πραγματοποιήθηκε στο Άμστερνταμ, είναι κατ' αρχήν να συνεχιστεί η ανοδική πορεία, ιδίως στην κεντρική και ανατολική Ευρώπη, όσον αφορά στα μερίδια αγοράς. Στη συγκεκριμένη περιοχή το 2012, οι πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 41%. Παράλληλα, όμως, επιδιώκεται να ενισχυθεί το όνομα της Toshiba στο χώρο των μεσαίων προς υψηλών στρωμάτων της αγοράς. Για να επιτευχθεί αυτό, η ιαπωνική εταιρεία έχει μία νέα σειρά τηλεοράσεων, την L Series, κορυφαίο μοντέλο της οποίας είναι η L9.
Διαβάστε την συνέχεια ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου